All for Joomla All for Webmasters

A divatmániások használják legtöbbet az Instagramot

divatmagazin

Lehet, hogy néhány komolyabb divatbemutatón szívesen betiltanák a szelfizést, de az biztos, hogy az Instagram az egyik legjobb internetes platform, ha valaki új márkákat, ruhákat szeretne találni, vagy kíváncsi, hogy kedvenc divattervezői mivel hol tartanak. Ugyanígy a divatcégeknek is kiváló lehetőség, hogy fényképes beszámolókat tudnak bemutatni a színfalak mögül vásárlóiknak a legújabb kollekcióról. 

 

Az Instagram készítői csináltak egy felmérést az európai divatimádók Instagramos aktivitásáról és kiderült, hogy az öltözködés központú felhasználók a legtöbb időt posztolgatással töltik. Összehasonlítva egy átlagos felhasználóval, aki nem feltétlen rajong a divat iránt, az európai divatimániás Instagrammozók 3-szor annyit írogatnak vagy raknak ki egy képet, mint a többiek, 5-ször annyi képet nézegetnek és 15-ször lépnek be és nézik meg az Instagramon 1 nap, hogy mi is történik.

A legfontosabb cselekvés Instagramon divat témában a kedvelések osztogatása és beszerzése: minél több követés és kedvelés begyűjtése és mindenki követése és kedvelése. Az átlagos európai Instagrammozó, aki az utcai divat téma iránt érdeklődik, 2.5-szer annyi másik felhasználót követ, mint a kevésbé megszállottak és kb 2.3-szor annyi követője is van.

Ami a márkákat illeti, a riport szerint a felhasználók leginkább ott költik a pénzüket, ahol a legtöbb hozzászólást teszik, és az összes Instagrammozó valamivel több, mint egyharmada azt a divatcuccot veszi meg, amit az Instagrammon talált. Ezek igazán jó hírek a divatmárkáknak, akik egyre inkább kihasználják a közösségi média adta lehetőségeket, hogy videókat, backstage fotókat és egyéb különlegességeket osszanak meg rajongóikkal.

Cimkék: : női divat magazin, divat, fashion, divatmagazin, fashion magazine, instagram